Viime viikot olen tahkonnut FTP:llä 6max NL25:sta. Yleensä neljää pöytää kerrallaan. Kotikone hajosi ja olen käyttänyt grindaamiseen miniläppäriä ulkoisella näytöllä. Sinänsä ok - parempihan tuo on kuin vanha pöytäkoneeni. Uusi kone tulee hankintaan kunhan PokerSavvy postittaa Verkkokuopan lahjakortin, johon PS-pisteeni vaihdoin.

Varianssia on toki pelissä ollut, mutta olen tyytyväinen alkuvuoden sijoitukseen PTR:ssä eli Top20-sijoitukseen FTP:n eniten NL25:ssa vuonna 2010 ansainneiden listalla. Tavoitteena on nyt grindata 50k kättä tuolla tuota tasoa. Tästä ollaan suoritettu nyt reilut neljännes, joten tavoite täyttynee kuun lopussa tai helmikuun alussa. Kylkiäisenä tullee jonkinlainen IronMan-mitali.

Livekässiä olen käynyt painamassa kahdesti. Niistä olen +165e cash ja -30e donkaments.